Goodby Australia - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Remco Bongertman - WaarBenJij.nu Goodby Australia - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Remco Bongertman - WaarBenJij.nu

Goodby Australia

Blijf op de hoogte en volg Remco

12 Januari 2013 | Australië, Melbourne

Daar zit je dan op het koude Melbourne airport. De plek waar mijn Australische avontuur lang geleden begonnen is.

Wat heb ik hier een geweldige tijd gehad en wat heb ik prachtige dingen gezien zoals Byron bay, Sydney Opera house, withsundays, kakadu, Devils marbles, Ayers rock en nog veel meer.

Wat heb ik ook geweldige mensen ontmoet, niet alleen tijdens het wwoofen maar ook tijdens mijn werkzaamheden in Mission beach,tours en mensen die ik in hostels heb ontmoet. Sommige van deze mensen zal ik nooit meer zien maar andere zal ik misschien nog wel eens ontmoeten, ook al komen ze niet uit Nederland.

Daarom neem ik met pijn in mijn hart afscheid van dit geweldige land.

Het is tijd om verder te gaan met een nieuw avontuur genaamd New Zealand.

Goodby Australia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Remco

Australië is uniek vanwege de enorme afmetingen, maar ook door de diversiteit aan klimaten, de variatie in landschap en de veelzijdigheid van de steden en haar bewoners. Ter illustratie: Australië heeft ¾ van het oppervlak van Europa, maar telt slechts iets meer inwoners dan Nederland. Je kunt er dan ook dagenlang rondreizen zonder iemand te ontmoeten. Een reis naar Australië is een herinnering voor het leven!

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 13520

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 30 November -0001

De grote reis Down Under

Landen bezocht: